برای استفاده از پیشنهادات معاملاتی سایت ایران بورس آنلاین، چه روشی را پیشنهاد می کنید؟

پیشنهادات معاملاتی ما را در سایت ما در منوی اتاق فارکس، سیگنال ها و تحلیل ها می توانید ملاحظه کنید.

قبل از استفاده از هر تحلیل، سیگنال یا پیشنهاد معاملاتی در حساب واقعی، آن را در حساب دمو تست کنید. توصیه ما این است که در یک زمان حداقل یک ماهه به صورت منظم و مستمر هر موردی که مد نظرتان هست را در حساب دمو تست کنید و نتایج را ثبت کنید و در آخر با ملاحظه و مقایسه نتایج این مدت و اینکه برای شیوه معاملاتی شما مفید بوده است یا نه، تصمیم بگیرید که در حساب واقعی استفاده کنید.
صفحه تحلیل یا سیگنال مورد نظر خود را به طور کامل مطالعه کنید، زیرا مواردی ضروری در مورد استفاده از آن تحلیل یا پیشنهاد را (در صورت وجود) در پایین آن صفحه قید کرده ایم.

توجه داشته باشید که این پیشنهادات برای کسانی مفید است که سابقه آموزش در زمینه این بازار را داشته باشند. این که بدون زمینه قبلی و صرفا بر اساس تحلیل و سیگنال، معامله کنید روش درستی در این بازار نیست. بنابر این اگر تازه کار هستید و اطلاعات و تجربه کافی ندارید این لینک را ملاحظه کنید.

در مورد تحلیل، سیگنال، پیشنهادات معاملاتی و … همواره این مساله را در نظر داشته باشید که به خاطر ذات این بازار، کلیه آموزش ها، تحلیل ها و پیشنهادات معاملاتی ارائه شده در وب سایت ایران بورس آنلاین صرفا جنبه مطالعاتی و اطلاع رسانی داشته و این موسسه بابت ضرر و زیان احتمالی ناشی از استفاده آنها در انجام معاملات، هیچگونه مسئولیتی را نمی پذیرد.

مطالعه بیشتر: چگونه از جدول سیگنال ها استفاده کنم؟


سوالات مرتبط