وارد کابینه شخصی فیبوگروپ شوید. از اینجا وارد کابینه شخصی خود شوید. اگر نمی دانید کابینه شخصی چیست، اینجا را کلیک کنید. اگر پسورد آن را در اختیار ندارید یا نمی توانید به آن وارد شوید، اینجا را کلیک کنید

در کابینه شخصی مطابق تصویر زیر، در قسمت حساب های معاملاتی، بر روی دکمه سبز رنگ “افتتاح حساب” کلیک کنید:

در قسمت حساب های معاملاتی، بر روی دکمه سبز رنگ “افتتاح حساب” کلیک کنید

در پنجره جدیدی که باز می شود، مطابق تصویر زیر می توانید یک حساب واقعی جدید افتتاح نمایید. توصیه می شود با حوصله این راهنما را بخوانید. همچنین، جهت تکمیل این فرم لازم است ابتدا انتخاب کنید که حساب شما از چه نوعی باشد. می توانید برای مشاهده انواع حساب اینجا کلیک کنید.

فرم افتتاح حساب
  1. پلتفرم معاملاتی متاتریدر۴، متاتریدر۵ یا سی تریدر را انتخاب کنید
  2. نوع حساب را انتخاب کنید
  3. میزان لوریج را بر اساس روش معاملاتی تعیین کنید و توجه داشته باشید که در آینده می‌توانید از طریق کابینه شخصی مقدار لوریج حساب خود را تغییر دهید. (راهنمای تغییر لوریج حساب واقعی فیبوگروپ)
  4. نوع ارز حساب را دلار آمریکا USD انتخاب کنید.
  5. ارسال گزارشات حساب به ایمیل اختیاری است و الزامی نیست، می توانید انتخاب نکنید.
  6. دکمه افتتاح حساب را بزنید.

پس از کلیک بر روی دکمه افتتاح حساب، در پنجره جدید باز شده، مشخصات حساب معاملاتی شما نمایش داده می شود و همزمان این اطلاعات روی ایمیل‌تان از سمت بروکر ارسال می شود.

نکته: لطفا “یوزر نیم و پسورد” حساب معاملاتی که به ایمیل‌تان ارسال شده است را در جای محفوظ نگهداری کنید. از این یوزر نیم و پسورد برای ورود به حساب معاملاتی خود در نرم افزار معاملاتی استفاده کنید.

در فیبوگروپ حساب واقعی دارم، چگونه یک حساب واقعی دیگر افتتاح کنم؟

۱- لاگین: شماره حساب شما یا همان لاگین متاتریدر در بروکر فیبوگروپ است و از این به بعد از این شماره برای عملیات شارژ حساب، انتقال داخلی و برداشت از حساب و … استفاده خواهید کرد. علاوه بر این از همین شماره حساب به عنوان “یوزر نیم” برای لاگین کردن در متاتریدر استفاده خواهید نمود.

۲- پسورد: پسورد اول همان پسورد اصلی برای لاگین شدن در متاتریدر و انجام معاملات در نرم افزار معاملاتی(متاتریدر) است.

۳- پسورد سرمایه‌گذار: صرفا جهت مشاهده حساب است. پسورد سرمایه‌گذار برای لاگین در متاتریدر و انجام معامله نیست. به عنوان مثال، اگر زمانی خواستید فرضا به دوست خود نشان دهید که معاملات خود را چگونه انجام می‌دهید، با ارائه لاگین و پسورد سرمایه گذار به ایشان تنها اجازه می دهید که در کامپیوتر دیگری به حساب شما لاگین بشود و نحوه انجام معاملات شما را ببیند ولی اجازه هیچ عملیات دیگری نداشته باشد.

۴- پسورد تلفنی: از پسورد تلفنی می‌توانید زمانی که به نرم افزار معاملاتی خود دسترسی ندارید(مانند قطعی اینترنت) از طریق تماس تلفنی با بروکر فیبوگروپ و اعلام این پسورد، بروکر شما را به عنوان صاحب حساب شناخته و می‌توانید دستورات معاملاتی خود را مانند بستن یک معامله و … را صادر کنید.

نکته: در آینده در صورت نیاز می‌توانید هر کدام از سه پسورد اصلی، سرمایه‌گذار و پسورد تلفنی را از طریق کابینه خود، بخش حساب های معاملاتی تغییر دهید.

توجه: برای استفاده از خدمات “ایران بورس آنلاین” میبایست حساب شما در فهرست مشتریان ایران بورس آنلاین باشد، اگر حساب شما در لیست مشتریان ایران بورس آنلاین نیست، برای این منظور این راهنما را مطالعه کنید

* اگر فقط حساب دمو در فیبو گروپ دارید و به کابینه شخصی آن دسترسی دارید، می توانید، جهت مشاهده راهنمای گام به گام تصویری افتتاح حساب واقعی اینجا را کلیک کنید



سوالات مرتبط