نحوه ورود به بازار فارکس چگونه است؟

معامله گری در بازار فارکس (بازار بین المللی ارز)، طلا و نفت خام، یک شغل و حرفه است. قدم اول برای ورود به فارکس و این حرفه، “یادگیری” و سپس “کسب تجربه” است.
توصیه ما به شما برای ورود به بازار فارکس این است که برای کسب تجربه، ابتدا یک حساب رایگان آموزشی یا همان حساب دمو باز کنید و دانسته های خودتان را بیازمایید و برای کسب دانش بیشتر، قسمت های آموزشی ما را دنبال کنید و یا از هر منبع دیگری می توانید اطلاعات جمع آوری کنید. حساب دمو یک حساب آزمایشی هست که شما بدون درگیر کردن پول، می توانید در شرایط واقعی بازار معامله کنید و تجربه و اطلاعات کسب کنید
سعی کنید آنچه می آموزید را در حساب دمو تمرین کنید، توصیه میشود که متدها را در یک بازه زمانی در حساب دمو دنبال کنید تا بتوانید روش معاملاتی مناسب خودتان را پیدا کنید. وقتی اطلاعات اولیه و پایه ای کار را به خوبی یاد گرفتید و با تحلیل ها و سیگنال ها آشنا شدید، پس از آن یک حساب واقعی با حجم پولی اندک باز کنید. توجه داشته باشید که در همه حال از سطح مبتدی تا پیشرفته باید اصول مدیریت سرمایه را رعایت کنید و ریسک خود را کنترل نمایید.

اولین گام ها برای آموزش و ورود به بازار فارکس چیست؟

در قدم اول یک حساب دمو ایجاد کنید: برای افتتاح حساب دمو فارکس در فیبوگروپ و راهنمایی های لازم به این لینک مراجعه نمایید. با ثبت نام و افتتاح حساب دمو، شما نزد بروکر دارای یک کابینه شخصی می شوید که پنل کاربری شما نزد بروکر است. شماره حساب دموی شما که در واقع لاگین متاتریدر است به همراه رمز آن، از طریق ایمیل برای شما ارسال می شود.
در قدم بعدی، از نخستین درس های آموزش فارکس، شروع به مطالعه کنید. زمان کافی،مستمر و مرتب برای این مطالعه و آموزش در نظر بگیرید. مطالب را بخوانید و در مواردی که لازم است در حساب دمو، بارها تمرین کنید تا نسبت به آن مساله و کارکردش در متاتریدر و معامله کاملا آگاهی و تسلط پیدا کنید. 

برای ورود به فارکس چقدر سرمایه لازم است؟

جواب این سؤال می‌تواند از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد. مهارت و تجربه‌ای که فرد از بازار دارد می‌تواند پاسخ این سؤال را مشخص کند. اما به طور کلی برای ورود به بازار فارکس به هیچ سرمایه‌ای نیاز نیست. تنها کافی است یک حساب دمو آزمایشی افتتاح کنید و بازار را تجربه کنید. در این مقاله می توانید عوامل تأثیرگذار بر سرمایه لازم را مطالعه کنید (کلیک کنید)

چه زمانی می توانم در حساب واقعی فارکس معامله کنم؟

نکته مهم اینجاست که برای ورود به فارکس و معامله در حساب واقعی فارکس و استفاده از تحلیل ها و پیشنهادات معاملاتی عجله نکنید، مهم است که شما ابتدا به طور اصولی با بازار فارکس آشنایی کافی پیدا کنید و در مطالعه و تمرین مستمر استراتژی و شیوه معاملاتی مناسب خودتان را پیدا کنید و بعد از کسب این تسلط ، از پیشنهادات معاملاتی هم کمک بگیرید، نه اینکه صرفا بر اساس آنها معامله کنید. همواره باید اصول مدیریت سرمایه را مد نظر داشته باشید.


سوالات مرتبط