در صورتی که حساب دمو در فیبوگروپ دارید، می توانید از کابینه شخصی خود حساب واقعی نیز در این بروکر افتتاح نمایید. اگر نمی دانید کابینه شخصی چیست، اینجا را کلیک کنید. اگر پسورد آن را در اختیار ندارید یا نمی توانید به آن وارد شوید، اینجا را کلیک کنید.

در کنار حساب دمو می توانید حساب های واقعی نیز در کابینه شخصی خود داشته باشید. در واقع حساب دموی شما به حساب واقعی تبدیل نمی شود. بلکه می توانید یک یا چند حساب واقعی در کنار آن افتتاح نمایید. 

پس اگر حساب دمو در فیبو گروپ دارید و به کابینه شخصی آن دسترسی دارید، می توانید جهت مشاهده راهنمای گام به گام تصویری افتتاح حساب واقعی اینجا را کلیک کنید.

تصمیم به ارتقا از حساب دمو به حساب واقعی در معاملات فارکس نشان‌دهنده آمادگی شما برای ورود به دنیای معاملات با پول واقعی و تجربه بازار فارکس در شرایط واقعی است. فرآیند تبدیل حساب دمو به حساب واقعی معمولاً ساده است و در چند گام اصلی زیر خلاصه می‌شود:

  • بررسی انتخاب بروکر: اولین گام، اطمینان حاصل کردن از این است که بروکر انتخابی شما معتبر و مطابق با نیازها و اهداف معاملاتی شما است. مطمئن شوید که بروکر دارای مجوزهای لازم از نهادهای نظارتی معتبر است.
  • تکمیل فرم ثبت‌نام حساب واقعی: اکثر بروکرها فرمی را برای ثبت‌نام حساب واقعی ارائه می‌دهند که شامل اطلاعات شخصی، تجربیات معاملاتی و ترجیحات مالی شماست. شما باید این فرم را به صورت آنلاین تکمیل و ارسال کنید.
  • ارائه مدارک: برای تایید هویت و آدرس خود، ممکن است نیاز باشد مدارکی مانند کپی کارت شناسایی ملی، گذرنامه، و یک قبض یا فیش بانکی جهت تایید آدرس ارائه دهید. این مرحله بخشی از فرآیند شناخت مشتری است که توسط بروکرها برای جلوگیری از پولشویی و مطابق قواعد رگولاتوری آن بروکر انجام می‌شود.
  • واریز وجه: پس از تایید حساب، شما باید مبلغ مورد نظر بروکر برای فعال شدن حساب یا هر مبلغ بیشتری که خودتان مایل هستید را برای معامله واریز کنید. بروکرها معمولاً چندین روش واریز را ارائه می‌دهند. برای سه بروکر فیبو گروپ، ویندزور و آلپاری شما می‌توانید خیلی راحت، سریع و با یک نرخ مقرون به صرفه از طریق ایران بورس آنلاین حساب خود را شارژ کنید.
  • شروع معامله: با تکمیل فرآیند واریز وجه، حساب واقعی شما فعال شده و می‌توانید شروع به معامله کنید.

توجه داشته باشید که این فرآیند ممکن است بر اساس بروکر و سایر شرایط متفاوت باشد. همچنین، برخی بروکرها امکان ارتقا مستقیم از حساب دمو به حساب واقعی را از طریق کابینه یا پرتال مشتری فراهم می‌کنند. در هر صورت، مطالعه دقیق شرایط و ضوابط بروکر و در صورت نیاز، مشورت با تیم پشتیبانی آن‌ها برای دریافت راهنمایی‌های بیشتر، اهمیت دارد.


سوالات مرتبط